środa, 2 października 2019

Powitanie

Witam na moim blogu. Długo zbierałam się założyć ogródkowego bloga. Posiadam bloga o moich pasjach. Faktem jest, że ta działeczka stała się moją kolejną pasją. jednak nie wszyscy robótkujący mogą mieć ochotę na oglądanie moich zmagań z ogródkiem ;). 
To od początku. Działkę na byłam w lipcu. Tak pod koniec.
I wyglądała mniej więcej tak :








Wszystko było bardzo umordowane upałami. Pan który skrzedawał mi prawa tej działki nie był na niej od zeszłego roku. zakasałam więc rekawy i codziennie po pracy na działeczke. Trochę ogarnęłam :)


Tak w oddali widac jeszcze nie ruszoną część działki ......




A żeby nie zamęczyć nowych Gości to dziś kończę. W najbliższym czasie jeszcze sobie powspominam . Jeśli pozwolicie ;)
Pozdrawiam jedynym kwiatkiem liliowca, ktory wtedy zakwitł :)





4 komentarze:

  1. Witam, już mi się u ciebie podoba... Kolejna zakręcona, pozytywnie ogrodniczka.witaj w klubie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za odwiedzenie mnie :). I mam nadzieję, że wytrwam w tym zakręceniu ;)

      Usuń
  2. Życzę samych miłych chwil w ogródkowwych pracach. Z ogromną przyjemnością potowarzyszę Ci w nich wirtualnie :) A liliowiec śliczny :)

    OdpowiedzUsuń