czwartek, 3 października 2019

Zapoznanie

 No i wszystko mi uciekło. Piszę kolejny raz.
Działka jest obsadzona tujami z dwóch stron. Wiem, że ilu zwolenników tylu przeciwników. Ja na razie nic z nimi robić nie będę . Tak mi odpowiada :).  
A takie piękne mam wejście :)






Po lewej stronie wisteria. Mam nadzieję ,że pięknie zakwitnie na wiosnę :). Po drugiej wiciokrzew, który jak   dostał wody to pokazał trochę swoich możliwości :)



Nie mam fotki jak wyglądało to miejsce przed zrobieniem pielenia, ale po zagospodarowaniu wygląda tak


Nazwałabym to kącikiem hostowym. zebrałam w jedno miejsce wszystkie które były na działce :). Wśród nich posadzone są miniaturowe rozchodniki. Mam nadzieję,że wszystko ładnie się przyjmie. Zasadziłam tam też dwie kępki tulipanów,żeby na wiosnę zagościł tam kolor :)

Po drugiej stronie domku jest mini sadek. Rosną tam jabłonka, wiśnie, czereśnie, brzoskwinie, winogrona, jeżyny i zobaczymy na wiosnę co jeszcze ;)


Na wiosnę będzie malowanie i jest to super kącik na relaks. Cały czas jest lekki cień  i bardzo przyjemnie się siedzi z hafcikiem pod tymi drzewkami :)


OOOO zapomniałam,ze rośnie tu sporo borówek amerykańskich :). W czasie kiedy kupowałam działkę owocowały


Podobnie jak winogrona :). Oj słodziutkie były te grona :)



To starczy, do następnego wpisu :)





6 komentarzy:

  1. Super... Pięknie tam macie. Tyle dobra... Nie jeden by pozazdrościł miejsca, sądu,warzywniaka. Miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się , dobra dużo :). Zazdrości mi już nie jeden ;). Dziękuje :)

      Usuń
  2. Przepięknie przywitała Cię działeczka. Nie wiem czy wcześniej miałaś już takie działeczki ale polecam zapoznanie się z prawem działkowym w sensie sadzenia krzewów, drzew od granic z sąsiadami itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). dziękuję za wskazówkę. Już trochę czytałam :). Te nasadzenia są stare, więc nic z nimi nie zrobię..... ale trzeba uważać na nowe :). dziękuję :)

      Usuń
    2. Przy starych można przyciąć gałęzie idące za ogrodzenie albo zapytać się sąsiada czy na pewno mu nie przeszkadzają :) Najczęściej jak do tej pory nie przeszkadzały to nie powinny i teraz, ale... :)

      Usuń