poniedziałek, 4 listopada 2019

Czas.....

I tak szybciutko uciekł październik :). Wczoraj byłam na działeczce i w cumie zrobiłam ostatnie porządki.  Ale wielka niespodzianką było dla mnie odkrycie TEGO :)


Jagoda goi..... Zaczęła swoje życie w sumie w sierpniu, jak zaczęłam podlewanie. Wtedy zaczęła kwitnąć, więc i owoców  malutko i  i takie tyci, tyci :)


Popracuje nad nią na wiosnę ;). A może Ktoś coś  mi doradzi ;)

Moja działeczka wygląda teraz tak :



Borówka ślicznie się przebarwia :)


 

Rudbekie przyłapał trochę mrozek 



Rozchodnik już przekwita, ale chyba muszę pomyśleć o jeszcze innych odmianach, bo bardzo mi sie podobają :)


Powojnik ma jeszcze dwa pączki. jeden kwiatek coś zjadło, ale kolor ma zabójczy


No i bratki się przyjęły. Wszystkie maja piękne kolory, ale ten mnie wczoraj powalił :)

 

I to chyba ostatnie zbiory rukoli. Nie jest już podlewana, więc się kończy :)


Liści już coraz mniej, ale kupka urosła. może jakieś stworzonka znajdą schronienie :). 


Tyle chciałabym Wam pokazać, bo mam wielka radość z tego,że mam gdzie spędzić czas. Ale myślę,ze zima będzie czas na wspomnienia . A teraz kończę 


Pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. Czas w ogrodzie jest miłym czasem nawet jeśli się w nim nic nie robi. Zawsze można poobserwować i posłuchać przyrodę. Widzę, że wiele radości daje Ci działeczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agatko każda wizyta na działce sprawia mi wielką radość. Szkoda, że teraz pozostają tylko pogodne weekendy..... Ale mam nadzieje, że do marca czas szybko zleci ;). pozdrawiam :)

      Usuń
  2. U mnie na działce w najlepsze rośnie koper, zielona pietruszka i sałata:) Co do jagód goi, to bardzo im nie ufam. kilka lat temu zrobiła się na nie moda, choć to roślina dość popularna. Znam przypadki zatrucia tymi owocami, więc osobiście nie tknę i nie sadzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja goi kupiłam razem z działką 😀.ładnie wygląda kwitnąco a teraz te maleńkie owoce wyglądają uroczo. Czy będę je kiedyś konsumowac, nie wiem 😉. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie problem z ogrodem jest taki, ze cokolwiek zasadzę, w kilka dni wyrwane to jest przez mojego psa... Nawet tuje wyciągał z korzeniami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już porządki ogrodowe te grubsze mam za sobą. Jeszcze oczy cieszę do mrozów czymś co kwitnie - lobelie, przebarwia się - kapusty ozdobne.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. ☺ fajnie. Czekamy do wiosny ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda pora roku ma swój urok...szczególnie w przyrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się. Tylko mnie ciekawi co mi wyrośnie, bo to będzie moja pierwsza wiosna na działce 😀

      Usuń