wtorek, 22 października 2019

Jesienne porządki

Tak w sumie to poopowiadałam co robiłam na tej swojej działeczce. Każda praca sprawia mi bardzo dużo radości. mogłabym cały czas być na niej . Niestety trzeba pracować, a w domu też czekają dwa kocurki. Potrzebują miziania ;)



A na działce posadziłam pod koniec września sporo tulipanów, hiacyntow, irysów, przebiśniegów, narcyzow, zawilców i inne wiosenne kwiatki




To oczywiście tylko część, ale mam nadzieję,że jak ruszy wszystko do życia to będzie pięknie. Cos już wychodzi. Ti narcyzy albo żonkile 


Ze dwa tygodnie temu wsadziłam bratki i już pięknie się przyjęly. licznie wyglądają jak zaświeci słoćne. A jak nie świeci to one same rozweselają działeczkę :)






Zakwitła sasaneczka :)


Kupiłam sobie chryzantemę :)


Pięknie kwitnie " Pole nagietkowe "


Opadło liści bardzo dużo. Na winogronie już nie ma. Zbieram te liście pod tujami. Zobaczę, może jakiś jeżyk się pokusi ;), chociaż nie wiem skąd on miałby się wziąć :)


Jeszcze chwila i zakwitnie powojnik, a rudbekie zaszalały sobie :)



I tak mogłabym pisać, i pisać i pokazywać. W sumie to same wiecie ;)

Pozdrawiam 






10 komentarzy:

  1. Coraz piękniej u Ciebie.:) Pozdrawiam serdecznie i przesyłam głaski dla kotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😀. Gucio i Maja pogłaskani 😀

      Usuń
  2. Ogród przynosi wiele radości to prawda. Każdy dzień jest inny. Jak to mówią, jak chce się być szczęśliwym należy zacząć uprawia ogródek :)
    Moc uścisków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się w 100%. Tam jestem szczęśliwa :). Niech zima szybko mija ;)

      Usuń
  3. Najfajniejsze jest oczekiwanie, szczególnie gdy roślinki młode :) Uroczo jest w Twoim ogrodzie a sądząc po ilości nowych cebul wiosna będzie zachwycająca.
    Dziękuję Ci za odwiedziny i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Bardzo liczę na wiosnę :). Jestem też ciekawa co wyrośnie mi po poprzednim właścicielu ;)

      Usuń
  4. Będzie pięknie na wiosnę u Ciebie dzięki nasadzeniom.Ja dzisiaj działam w ogrodzie . Jesień nastała i spieszę się żeby zdążyć przed przymrozkami . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. to prawda, ale jak widzę to praca wre we wszystkich ogródkach :)

      Usuń