czwartek, 5 grudnia 2019

Wygrana :)

Jak bardzo się ucieszyłam, gdy pewnego ranka poproszono mnie o adres do wysyłki :). Spory kawałek czasu wcześniej był konkurs na Facebook. Zapytano jak nazywa się roślina, która z jednej ma dwa rodzaje owoców. Wysłałam odpowiedź - ziemniakopomidor i zapomniałam. A tu nagle wiadomość :).I po jakimś czasie przyszła nagroda :)



Jest piękny kalendarz ścienny, śliczne zdjęcia, które pobudzają wyobraźnię jak może wyglądać mój ogród …..w przyszłości ;). 
A żeby wyobraźnia lepiej działała otrzymałam takie nasionka :)


Jestem bardzo szczęśliwa:)
Kalendarza musze nauczyć się czytać, bo to kalendarz biodynamiczny :)

Mam taki pomysł,że w poście zaczynającym miesiąc wstawie zdjęcie kolejnego miesiąca z tego kalendarza. Może się uda :)
Pozdrawiam :)


4 komentarze: