niedziela, 2 lutego 2020

Niespodzianka

Strasznie u nas wieje, ale temperatura ok +8 stopni. Chociaż czy ok jak na luty? Stare przysłowie mówi " Idzie luty obój chłopie dobre buty". Jak na razie lepiej nie, bo mogą dobrze się zapocić nogi ;) . Ja pojechałam dziś na działeczkę nie poszłam, niestety trzyma mnie przeziębieni, ale dorobek trzeba odwiedzić :). No i zostało mi to wynagrodzone takim widokiem :)


Nie powiem bardzo miły widok :). W podobnym stadium rozwoju jest jeszcze jeden


Pozostałe na razie tylko liście, ale jak zakwitną, będzie pięknie :) . Tu jestem jeszcze zdziwiona ilością tulipanów. Dodatkowo część to po moich poprzednikach, bo ja tak w rządki nie sadziłam .




Sporych pączków, nawet powiedziałabym,że prawie do pęknięcia ( na zdjęciach słabo widać) ma już jagoda kamczacka


ale wiem,że ona najwcześniej zaczyna kwitnienie i znosi duże mrozy, więc o nią się nie martwię.


Bardzo duża niespodzianka to rudbekia z pąkiem :)


Jeżyny i maliny też maja spore pączki do pędów.


Wszystko się pcha na świat jakby to marzec był.......






Zapewne u Was też zaczyna się dziać w ogrodach :)


Pozdrawiam :)







6 komentarzy:

  1. Wiosennie się zrobiło, za moment kwiaty się pojawią i w ukwieconym ogrodzie będziemy czekać na wiosnę :P Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺. Jest coraz piękniej ☺

      Usuń
  2. U mnie podobnie a obserwując krzewy w mieście to już pąki zaczynają się wybudzać. A od kilku dni u nas mrozek... nie wiem co to będzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę strach myśleć, ale rady nie ma .... trzeba być dobrej myśli 😀🌼🌸

      Usuń
  3. Fajny ten zielony kiełek, wyłażący spod kory. Wygląda na to, że wiosna przyszła wcześniej niż powinna. U siebie też mam podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Oj tak idzie wielkimi krokami :). Pozdrawiam :)

      Usuń