czwartek, 9 kwietnia 2020

Praca

Mimo zarazy pracę trzeba wykonać :). Praca na działce bardzo podnosi mnie na duchu. Czy zrobiłam dobrze i w dobrym czasie , nie wiem...… mam wierzbę, która tak wyglądała :)


Poczytałam, pooglądałam i ciach. Wygląda tak ...... i czekamy


W założeniu na działce mają być głównie kwiaty. Jednak co to za ogrodnik bez własnej zieleniny. Sąsiadka miała za dużo sałaty, a ja mam dużo wolnego pola ;). Powstał prowizoryczny warzywnik :)


Jak na każdej działce potrzebny jest sprzęt jeżdżący, więc zakupiłam taczkę i nawet sama ją skręciłam :)


Przez jakiś czas kupowałam nasionka, trochę się uzbierało.... Kupiłam też 4 cebule lilii. Są spore, idą listki , ale wsadziłam i wsiałam trochę tych nasionek. To jednoroczne kwiatki, bo myślę zakupić trochę bylin :)


Oczywiście mały plan sadzeń i siań. Ale muszę zorganizować to jakoś inaczej 



Odświeżyłam też  trochę mini nie wiem co bo trudno to nazwać skalniakiem ;), ale rojniki rosną ;)


I fajnie wypić kawkę na tym swoim kawałku ziemi :)



Pozdrawiam :)













4 komentarze:

  1. Masz rację, jest jakaś odskocznia i ukojenie myśli. Jeśli nawet to nie skalniak to rojnikom tam dobrze, a to w końcu one tam mieszkają :D. Gratuluję posiadania taczki - to jesteś już najprawdziwszym ogrodnikiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rojników mam w sumie poletko, tylko jeden rodzaj. Muszę więcej zakupić :). Jeszcze brakuje mi drabiny ;)

      Usuń
  2. Mały czy duży kawałek ziemi to nie jest takie ważne. Ważna jest radość jaką daje. Gdy sieję uwielbiam podglądać jak maleństwa wychodzą z ziemi i rosną. Podobnie jest z bylinami:) A te największe okazy to jeszcze więcej radości. W tym trudnym czasie to znaczy bardzo wiele, jest łatwiej.
    Twoja taczka jest świetna, na pewno ułatwi pracę.
    Tobie Meniu i Twoim bliskim życzę spokojnych i przede wszystkim zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mnie odwiedziłaś :). Fakt cieszę się z każdej roślinki i też podglądam ;) . Niegrzeczna jestem :). Dziękuje za życzenia :)

      Usuń