poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Życie

Niestety , nie rozpieszcza nas ostatnio. Pochłaniają inne myśli, chociaż zapewne i dla Was chwile na działkach czy ogrodach to łyk życia.
Jestem zaskoczona,ze krokusy jeszcze dają radę :)


Są już takie tulipaniki , są urocze :)


Sasanka tez nieśmiało pokazuje swój urok. To jest ta co kwitła w zeszłym roku na jesieni. Ciekawi mnie czy w tym też pokarze się drugi raz ;). Obok rośnie druga, ale jeszcze w pączkach. posadziłam czerwoną, zobaczymy czy urośnie ;) 


Tych szafirków byłam bardzo ciekawa :)


Tradycyjne, które przesadziłam jesienią dały radę, ale nie wiem czy jeszcze przy nich nie pokombinuję 


Zaczynają się pojawiać  hiacynty :). Choć nie lubię mocnych zapachów, to ten zapach uwielbiam :)



Bardzo podobają mi się zawilce, które są w trzech kolorach u mnie. Najwięcej niebieskiego, biały i sporadycznie różowe



Za chwilę rozkwitną żonkile :)


Żeby nie zanudzić to dziś skończę. Przyroda rządzi się jednak swoimi prawami ;)
Pozdrawiam cieplutko :)











2 komentarze:

  1. Coraz więcej tej wiosny :)
    Tulipany te co masz to odmiana botaniczna, wcześniej zakwitają, też je mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😀 to jeszcze po poprzednim właścicielu, ale cieszą bardzo 😀

      Usuń