środa, 15 kwietnia 2020

Przyjemności

Oj jak pięknie się robi :). Zdjęcia są z soboty i niedzieli, kiedy było cudnie :)


Sasanki to kwiatki, które baaardzo mnie zauroczyły. Są cudowne. w tym roku zakupiłam czerwoną i wsadziłam pomiędzy te dwie. Zobaczę czy urośnie ;).
Zakupiłam również te cztery roślinki :)




 Robi się naprawdę cudnie. Moja pierwsza wiosna  na działce :), a to pierwszy własnoręcznie zasadzony tulipan, który wybarwił się wczoraj :)


Pięknie kwitnie jagoda kamczacka  i oblatują ją licznie trzmiele. Kwitną słabo trochę agresty. Pigwowiec, który sadziłam jesienią będzie miał chyba tylko 3 kwiatki, ale ważne, że żyje ;)Mam nadzieję  zjeść kilka owoców :). Cudnie kwitną brzoskwinie i śliwka i oczywiście forsycja :) :) :)



Jest pięknie, kolorowo i to bardzo cieszy w ten nieciekawy czas....



A to zabójczy zapach hiacyntów :)




Na balkonie pięknie rosną sobie bratki :)



Niech szybko wszystko wróci do normy :). Oby następne Święta były radośniejsze, bo te spędziłyśmy Z Córką oddzielni i oby nie poszło to na marne
Pozdrawiam :)


















8 komentarzy:

  1. Moją ulubioną porą roku jest właśnie wiosna :)
    Pięknie jest u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). A ja już nie wiem..... zaraz przyjdzie lato z pełnią barw, a potem nostalgiczna jesień...… Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Nie wiem co się dzieje, ale wywaliło Ci jedno zdjęcie. U mnie tak samo było. Na innym blogu też coś takiego trafiłam. To jakaś nowość, bo wcześniej nie widywywałam tego.

      Usuń
  2. Owoców pigwowca to raczej sobie Meniu nie zjesz ale za to soczek jest pierwsza klasa - a jaki zdrowy!
    Dużo kwiatów Ci już kwitnie, pięknie to wygląda. Gdyby jeszcze popadało:)))
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dopiero dziś przeglądałam i zauważyłam komentarz. Przepraszam :). Są jakby dwa owoce, może dadzą radę ;)

      Usuń
  3. Nie na owoce to nie liczę, to krzaczek na jesieni sadzony. Cieszę się że radę . Kwiatki sprawiają wielką radość. W sobotę dali wodę na działkach, będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dużo masz kolorów w wiosennym ogrodzie! W taki czas, jak teraz, doceniamy ogród podwójnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Na działkach RODO jeszcze takiego ruchu nie widziałam 😉

      Usuń