czwartek, 21 maja 2020

Maj

Maj to jeden z piękniejszych  miesięcy wiosennych. Pięknie wszystko się rozwija. Sadzenie, sianie.... kocham to

Trochę mnie tu nie było. Dużo by pisac :). jednak żeby nie zanudzać dam fotki  :)






Kuklik bardzo mnie zaskoczył, bo jest takim ślicznym kwiatkiem :)



Jak widać kwiatki rosna, krzewy kwityna. Kilka truskawek ma owoce, może zasmakuję ;)

Cieszę się bardzo z tej mojej działeczki :). W niedzielę pikowałam astry. Mam nadzieję,że będą kwitły :)

Posadziłam tez pomidorki koktajlowe :) Nie wiem czy sprostam ich wymaganiom , ale może kilka obskubię 


A na zakończenie gazon z mixem kwiatów .
Pozdrawiam :)















10 komentarzy:

  1. Wszystkie kwiaty przepięknie zakwitły :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajlówki świetnie rosną w donicach więc nie masz się czego obawiać:) Masz dużo kwiatów na swojej działeczce, ślicznie to wszystko wygląda. Pozdrawiam Cię Meniu bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham kwiaty i działka nastawiona jest na kwiaty :)

      Usuń
  3. Pięknie wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺. I z dnia na dzień się zmienia

      Usuń
  4. Pięknie:) a na żywo pewnie jeszcze piękniej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak maj ma swoje uroki tylko szkoda że w tym roku był taki zimny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń