piątek, 26 czerwca 2020

Ich czas...

W jednym poście nie da się opisać wszystkiego. czerwiec to miesiąc , w którym kwitną goździki brodate. Jest masa kolorów.....








Kolekcja będzie na pewno się powiększać ;)
A te nie brodate, ale też pięknie pachną 


Czerwiec to też czas kwitnienia jaśminów i jaśminowców. W sumie to nie wiem co mam. 




Dostałam na jesieni też sadzonkę naparstnicy. Trochę sobie poszalała ;)


Jak widać od dołu juz tworzy nasionka, ale jeszcze dużo kwiatów do rozkwitu i puściła sporo po bokach :)
A to koleżanka przyniesiona z pod tui wraz z białą :).



Nie powiem, musiałam trochę o nie powalczyć, bo zaatakowały je mrówki a następnie mszyce. Ale było warto :)

A teraz pokarzę co porabiam jak mam chwile wolną :)



Jest mi tam poprostu bosko ;)

Pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. Uwielbiam te gożdziki. Pięknie masz w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu widzę po swoim wpisie, że było widać a teraz też nie widać. Zajrzę jeszcze później sprawdzę. Swego czasu blogerki pisały coś na temat problemów ze zdjeciami. Kurcze...

    OdpowiedzUsuń