piątek, 3 lipca 2020

One tu są

Taaak czy chcemy czy nie chcemy to one tu żyją :)


Doszłyśmy do wniosku z Koleżanka,że w tym roku mało widać motyli....

Pora może nieodpowiednia, ale takie widoki są pożądane na działkach. 


Powstają później takie maleństwa :)


Te natomiast zjadają te maleństwa . Wrrrrr w tym roku to było zatrzęsienie. U mnie i opryski nie pomagały. Gniotłam ręcami ;)

Sąsiad ma ziemniaki, a ja mam stonkę ;)


 No i jeszcze takie żyjątka  spotkałam na działce :)








Takie prowizoryczne poidełko mam na owady. Myślałam,że nikt nie korzysta, aż tu pięknego dnia :)



A to towarzysze na każdą chwilę. Nie boją się wcale :). Swoim śpiewem robią wspaniały hałas. Uwielbiam siedzieć do późna na działce wtedy ptasie towarzystwo jest najbardziej rozśpiewane :)



Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz